سفارش تبلیغ
صبا ویژن
>

باشگاه بسکتبال اسپادانا اصفهان
 

گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان در مورد قهرمانی کوثر در مسابقات مینی بسکتبال اصفهان  

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان،مسابقات مینی بسکتبال باشگاههای شهر اصفهان با شرکت 17 تیم در سالن 17 شهریور اصفهان برگزار شد که در فینال این مسابقات تیم کوثر تیم فولاد ماهان را با نتیجه 47 بر 46 شکست داد و بر جایگاه قهرمانی تکیه زد. در دیدار رده بندی نیز تیم ذوب آهن با حساب 56 بر 31 از سد ریف گذشت و عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
رقابت نزدیک و دیدنی در دیدار نهایی بین کوثر و فولاد ماهان بود که حتی بازی به 5 دقیقه وقت اضافی کشیده شد.
در کوارتر نخست این تیم ماهان بود که شروعی طوفانی داشت تا با حساب 15 بر 6 پای به کوارتر دوم بگذارد.
در 10 دقیقه دوم تیم کوثر با سرعت بخشیدن به بازی 12 امتیاز کسب و تیم ماهان در کوارتر دوم تنها چهار امتیاز به اندوخته خود اضافه کرد تا ماهان با حساب 19 بر 18 به رختکن برود.
کوارتر سوم و چهارم هر دو تیم رقابت تناتنگی داشتند که کوارتر سوم را تیم کوثر با حساب 25 بر 24 از آن خود کرد و هردو تیم در 10 دقیقه پایانی در امتیاز 39 به تساوی رسیدند.
بازی که از هیجان فروانی برخوردار بود به وقت اضافه کشیده شد که در نهایت این زردپوشان کوثر بودند که با نتیجه 47 بر 46 جام قهرمانی را بالای سر بردند.
حواشی:
*منوچهر شهامت دبیر هیات بسکتبال استان اصفهان و چنی از پیشکسوتان این رشته از نزدیک شاهد دیدار رده بندی و فینال در شب گذشته بودند.
*زمانیکه دیدار نهایی با قهرمانی کوثر همراه شد والدین آنها از روی سکوها به زمین مسابقه هجوم آوردند و فرزندان خود را در آغوش گرفتند.
*در آن سوی زمین نونهالان ماهانی از اینکه فینال را با نتیجه نزدیک واگذار کردند به شدت گریستند که والدین آنها این کودکان را دلداری می دادند و اشکها و لبخند شب گذشته در سالن 17 شهریور به وضوح دیده می شد.
*مربی تیم ماهان پس از شکست به شدت به عملکرد داوارن دیدار نهایی اعتراض کرد.
*در پایان این رقابتها علاوه بر کاپ و مدال قهرمانی به بازیکنان تیمهای اول تا سوم یک عدد توپ بسکتبال از طرف شرکت سوپر پایپ اسپانسر این مسابقات به بازیکنان اهداء شد.
سال گذشته تیم ذوب آهن به مقام قهرمانی رسید و ماهان همچون امسال به جایگاه دومی بسنده کرد./

*بازدید کنندگان محترم در صورت هر گونه عکس و فیلم و یا سوال احتمالی در مورد مسابقات مینی بسکتبال استان اصفهان به ادرس پست الکترونیکی hesabdar2022@yahoo.com ارسال فرمایید و یا به قسمت (درباره ما ) در سمت راست وبلاگ جهت ارتباط با ما مراجعه نمایید .


[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 9:10 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در جهت رشد و ارتقاء بسکتبال استان اصفهان و جذب علاقمندان به بسکتبال در باشگاه فرهنگی ورزشی اسپادانا تاسیس گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب
تماس با ما


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 98440

اسلایدر

جدول لیگ برتر