سفارش تبلیغ
صبا ویژن
>

باشگاه بسکتبال اسپادانا اصفهان
 

گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان در مورد قهرمانی کوثر در مسابقات مینی بسکتبال اصفهان  

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان اصفهان،مسابقات مینی بسکتبال باشگاههای شهر اصفهان با شرکت 17 تیم در سالن 17 شهریور اصفهان برگزار شد که در فینال این مسابقات تیم کوثر تیم فولاد ماهان را با نتیجه 47 بر 46 شکست داد و بر جایگاه قهرمانی تکیه زد. در دیدار رده بندی نیز تیم ذوب آهن با حساب 56 بر 31 از سد ریف گذشت و عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
رقابت نزدیک و دیدنی در دیدار نهایی بین کوثر و فولاد ماهان بود که حتی بازی به 5 دقیقه وقت اضافی کشیده شد.
در کوارتر نخست این تیم ماهان بود که شروعی طوفانی داشت تا با حساب 15 بر 6 پای به کوارتر دوم بگذارد.
در 10 دقیقه دوم تیم کوثر با سرعت بخشیدن به بازی 12 امتیاز کسب و تیم ماهان در کوارتر دوم تنها چهار امتیاز به اندوخته خود اضافه کرد تا ماهان با حساب 19 بر 18 به رختکن برود.
کوارتر سوم و چهارم هر دو تیم رقابت تناتنگی داشتند که کوارتر سوم را تیم کوثر با حساب 25 بر 24 از آن خود کرد و هردو تیم در 10 دقیقه پایانی در امتیاز 39 به تساوی رسیدند.
بازی که از هیجان فروانی برخوردار بود به وقت اضافه کشیده شد که در نهایت این زردپوشان کوثر بودند که با نتیجه 47 بر 46 جام قهرمانی را بالای سر بردند.
حواشی:
*منوچهر شهامت دبیر هیات بسکتبال استان اصفهان و چنی از پیشکسوتان این رشته از نزدیک شاهد دیدار رده بندی و فینال در شب گذشته بودند.
*زمانیکه دیدار نهایی با قهرمانی کوثر همراه شد والدین آنها از روی سکوها به زمین مسابقه هجوم آوردند و فرزندان خود را در آغوش گرفتند.
*در آن سوی زمین نونهالان ماهانی از اینکه فینال را با نتیجه نزدیک واگذار کردند به شدت گریستند که والدین آنها این کودکان را دلداری می دادند و اشکها و لبخند شب گذشته در سالن 17 شهریور به وضوح دیده می شد.
*مربی تیم ماهان پس از شکست به شدت به عملکرد داوارن دیدار نهایی اعتراض کرد.
*در پایان این رقابتها علاوه بر کاپ و مدال قهرمانی به بازیکنان تیمهای اول تا سوم یک عدد توپ بسکتبال از طرف شرکت سوپر پایپ اسپانسر این مسابقات به بازیکنان اهداء شد.
سال گذشته تیم ذوب آهن به مقام قهرمانی رسید و ماهان همچون امسال به جایگاه دومی بسنده کرد./

*بازدید کنندگان محترم در صورت هر گونه عکس و فیلم و یا سوال احتمالی در مورد مسابقات مینی بسکتبال استان اصفهان به ادرس پست الکترونیکی hesabdar2022@yahoo.com ارسال فرمایید و یا به قسمت (درباره ما ) در سمت راست وبلاگ جهت ارتباط با ما مراجعه نمایید .


[ پنج شنبه 92/10/12 ] [ 9:10 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]

 مراسم اهدای جام  به تیم مینی بسکتبال کوثر

برای مشاهده سایر عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید .........

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/9 ] [ 9:58 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]

خبرگزاری ایسنا در سایت خود تصاویری قرار داده که در اینجا به مرور تصاویر می پردازیم .

برای مشاهده سایر عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید ..........

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/9 ] [ 8:41 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]

باشگاه فرهنگی ورزشی  بسکتبال اسپادانا با دو عنوان قهرمانی در رده میکرو بسکتبال استان اصفهان برای اولین بار و همچنین قهرمانی تیم مینی بسکتبال کوثر وابسته به باشگاه فرهنگی ورزشی  بسکتبال اسپادانا و همچنین صعود تیم نونهالان این باشگاه به جمع چهار تیم برتر استان سالی پر افتخار را طی نمود که جا دارد از تمامی تلاش و کوشش های مربیان این باشگاه  تشکر و قدردانی نمود .

در ادامه این مطالب به مرور عکس های مسابقه ماهان و کوثر می پردازیم ......

عکس قبل ورود به سالن

برای دیدن سایر عکس ها و مطالب  به ادامه مطلب بروید ...............

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/9 ] [ 8:24 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]

* در پایان کوارتر چهارم این دیدار نتیجه دو تیم کوثر و فولاد ماهان 39  بر 39 مساوی به پایان رسید که به 5 دقیقه وقت پایانی کشیده شد .

* در 5 دقیقه پایانی دو تیم در امتیازات  از هم سبقت می گرفتند که در نهایت تیم  پرافتخار مینی بسکتبال کوثر وابسته به باشگاه فرهنگی ورزشی بسکتبال  اسپادانا با نتیجه 47 بر 46 قهرمان شد .

*حضور پور شور تماشاگران این دیدار از دیگر حواشی این دیدار بود.

 برای مشاهده سایر عکس حواشی دیدار به ادامه مطلب مراجعه کنید ...........

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/10/9 ] [ 8:19 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]

تیم مینی بسکتبال کوثر امروز در فینال بسکتبال قهرمانی استان اصفهان با نتیجه نزدیک 47 بر 46 از سد تیم  قدرتمند و پرمدعی فولاد ماهان گذشت و کاپ قهرمانی را بالای سر برد

این افتخار افرینی کسب شده توسط مینی بسکتبال ها ی باشگاه را به تمامی مربیان این تیم اقایان علی اثنی عشر اقای محمد سادات اقای مجید بارانی و اقای محسن اقاحسینی و تمامی کاراموزان و پدران و مادران زحمت کش باشگاه تبریک می گوییم .

به زودی  سایر عکس ها و سایر مطالب در سایت اپلود می شود..........


[ دوشنبه 92/10/9 ] [ 8:17 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]

تیم میکرو بسکتبال اسپادانا  در فینال اولین  دوره مسابقات با نتیجه 28-12 تیم پرادعای فولاد ماهان سپاهان راشکست داد این پیروزی به مربیان این باشگاه  تمام کاراموزان باشگاه تبریک می گوییم

برای مشاهده بقیه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنید..........

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/10/8 ] [ 11:45 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]
          

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در جهت رشد و ارتقاء بسکتبال استان اصفهان و جذب علاقمندان به بسکتبال در باشگاه فرهنگی ورزشی اسپادانا تاسیس گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب
تماس با ما


بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 97808

اسلایدر

جدول لیگ برتر