سفارش تبلیغ
صبا ویژن
>

باشگاه بسکتبال اسپادانا اصفهان
 

در ادامه مسابقات بسکتبال نونهالان اصفهان تیم نونهالان اسبادانا با نتیجه 56 بر 46 مغلوب تیم بازیکن محور ذوب آهن الف شد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد . در فینال مسابقات تیم خوب اسبادانا الف در کواتر یک حملات متعددی را بر سبد دوب اهن داشت ولی با ضد حملات ذوبی ها و برتاب های 3 امتیازی فاصله خود را بیشتر کرد ولی در کوارتر دوم با درخشش بازیکنان اسبادانا بخصوص در نقش گارد راس و ریباند خوب نتیجه 24 بر 20 در بایان نیمه اول به بایان رسید . در کوارتر سوم بازیکنان کلیدی ذوب اهن اجازه خودنمایی به بازیکنان اسبادانا ندادند که باز هم اختلاف زیاد گردید در کوارتر چهارم  با شروع توفانی بازیکنان اسبادانا نتیجه حتی 46 بر 40 به سود ذوب اهن گردید ولی در نهایت ذوب اهن ها با سود بردن از بازیکنان و تجربه خود در شبی که درخشش چندانی هم نداشتند توانستند با نتیجه 56 بر 46 به بیروزی برسند وجام قهرمانی را بالای سر ببرند در دیدار رده بندی ریف با غلبه بر ناحیه 5 به مقام سوم رسید .

در 24 اینده عکس ها و حواشی در همین قسمت گذاشته خواهد شد 


[ چهارشنبه 93/9/12 ] [ 10:32 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]

در مرحله نیمه نهایی مسابقات نونهالان بسکتبال اصفهان صبح جمعه مورخ 1393/09/06 از ساعت 10/30 صبح تیم اسپادانا الف با نتیجه 56 بر 34 از سد تیم اموزش و پرورش ناحیه 5 گذشت و حریف ذوب آهن الف در فینال گردید . ذوب آهن الف هم با عبور از سد تیم رنگ ریف راهی فینال شد و حریف تیم قدرتمند اسپادانا الف گردید بازی رده بندی را تیم ریف و ناحیه 5 برگزار خواهند کرد .همچنین قابل ذکر است تیم اسپادانا ب با نمایش قابل قبول در برابر تیم هلال احمر با نتیجه برد 36 بر 24 به پیروزی رسیدند و با مسابقات وداع شیرین داشت . در ادامه تصاویری مربیان زحمت کش تیم بسکتبال اسپادانا اقای مجید بارانی و اقای علی عقیلی و مربی جوان باشگاه اقای طباطباییان را مشاهده می نمایید . 


[ جمعه 93/9/7 ] [ 2:30 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]
          

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در جهت رشد و ارتقاء بسکتبال استان اصفهان و جذب علاقمندان به بسکتبال در باشگاه فرهنگی ورزشی اسپادانا تاسیس گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب
تماس با ما


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 97821

اسلایدر

جدول لیگ برتر