سفارش تبلیغ
صبا ویژن
>

باشگاه بسکتبال اسپادانا اصفهان
 

به گزارش سایت هیات بسکتبال استان اصفهان ؛ اولین دوره طرح استعداد یابی رده سنی مینی بسکتبال (آقایان) در سال نود و سه با حضور بیش از یکصدو بیست بسکتبالیست مشتاق از سراسر استان اصفهان زیر نظر مربیان درجه یک بسکتبال استان اصفهان امروز یکشنبه بیست و دوم تیر ماه سال نود و سه در محل خانه بسکتبال اصفهان برگزار گردید.
این طرح که زیر نظر مربیان برتر استان و با همکاری بی دریغ هیات بسکتبال استان اصفهان برگزار گردید حضور حداکثری خانواده های ورزشکاران از شهرستانهای مختلفی  از جمله کاشان ، خمینی شهر ، نجف آباد ، فریدن ، تیران ، گلپایگان ، شهرضا  را شاهد بود.شرکت کنندگان در این طرح می بایستی تست ورزشی در شاخه های مهارت ، آمادگی ، سرعت و سلامت را پشت سر می گذاشتند تا برترین ها مشخص شده و به تیم های استانی معرفی گردند.
محسن صادق زاده ریاست محترم هیات بسکتبال استان اصفهان در گفتگویی اختصاصی با سایت هیات بسکتبال استان اصفهان در خصوص برگزاری طرح استعداد یابی چنین گفت:" در روزهای گذشته شاهد برگزاری سه دوره طرح استعدادیابی در رده های سنی مختلف بودیم که توانستیم از بین شرکت کنندگان نفرات برتر و با استعداد استان را شناسایی و برای آنان برنامه ریزی نماییم.امروز نیز طرح استعدادیابی مینی بسکتبال را برگزار نمودیم تا ریشه بسکتبال را در استان تقویت نماییم . به جرات می توان گفت که این رده سنی جزء حساس ترین رده هاست چرا که رشد و پرورش استعداد این عزیزان می تواند پشتوانه ای مستحکم برای بسکتبال استان در آینده ای نه چندان دور باشد. من به عنوان ریاست هیات بسکتبال استان اصفهان از تمامی خانواده هایی که از راه های دور و نزدیک متحمل زحمات بسیاری شده اند تا بتوانند فرزندان خود را در خانواده بسکتبال رشد و ارتقاء دهند تقدیر و تشکر فراوان می نمایم."
شایان ذکر است جناب آقای محسن صادق زاده ریاست محترم هیات بسکتبال استان اصفهان و استاد منوچهر شهامت نژاد دبیر محترم این هیات از نزدیک ناظر برگزاری این دوره که بیش از چهار ساعت به طول انجامید بودند و نفرات برتر را به کمک مربیان حاضر در دوره شناسایی نمودند

به گزارش سایت هیات بسکتبال استان اصفهان ؛ اولین دوره طرح استعداد یابی رده سنی نونهالان (آقایان) در سال نود و سه با حضور بیش از شصت بسکتبالیست مشتاق از سراسر استان اصفهان زیر نظر مربیان درجه یک بسکتبال استان اصفهان روز پنجشنبه مورخ نوزدهم تیر ماه سال نود و سه در محل خانه بسکتبال اصفهان برگزار گردید.
در این طرح که مربیان برجسته استان در آن حضور داشتند از علاقه مندان تست ورزشی در شاخه های مهارت ، آمادگی ، سرعت و سلامت به عمل می آوردند.
هدف هیات بسکتبال استان اصفهان از برگزاری این طرح استعدادیابی را شناسایی ورزشکاران نونهال مستعد و علاقه مند به بسکتبال می باشد که برگزیدگان این دوره ها در تیم های منتخب استان در رده های سنی مختلف به کار گیری خواهند شد.
شایان ذکر است جناب آقای محسن صادق زاده ریاست محترم هیات بسکتبال استان اصفهان از نزدیک ناظر برگزاری این دوره که بیش از سه ساعت به طول انجامید بودند.
نکته قابل توجه این دوره حضور خانواده های ورزشکاران در محل برگزاری بود که شور و نشاط خاصی در بین ورزشکاران ایجاد کرده بود.

 گزارش سایت هیات بسکتبال استان اصفهان ؛ اولین دوره طرح استعداد یابی رده سنی نوجوانان (آقایان) در سال نود و سه با حضور بیش از هفتاد بسکتبالیست مشتاق از سراسر استان اصفهان روز چهارشنبه مورخ هجدهم تیر ماه سال نود و سه در محل خانه بسکتبال اصفهان برگزار گردید.
در این طرح که مربیان برجسته استان در آن حضور داشتند از علاقه مندان تست ورزشی در شاخه های مهارت ، آمادگی ، سرعت و سلامت به عمل می آوردند.
محسن صادق زاده ریاست محترم هیات بسکتبال استان اصفهان هدف از برگزاری این طرح استعدادیابی را شناسایی ورزشکاران مستعد و علاقه مند به بسکتبال دانست و اظهار داشت : برگزیدگان این دوره ها در تیم های منتخب استان در رده های سنی مختلف به کار گیری خواهند شد.
شایان ذکر است جناب آقای مهندس لوافان ، جناب آقای منتظر ، جناب آقای محسن صادق زاده ریاست محترم هیات بسکتبال استان اصفهان و جناب آقای منوچهر شهامت نژاد دبیر محترم هیات از نزدیک ناظر برگزاری این دوره که بیش از سه ساعت به طول انجامید بودند.


[ یکشنبه 93/4/22 ] [ 10:25 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]
          

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در جهت رشد و ارتقاء بسکتبال استان اصفهان و جذب علاقمندان به بسکتبال در باشگاه فرهنگی ورزشی اسپادانا تاسیس گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب
تماس با ما


بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 97803

اسلایدر

جدول لیگ برتر