سفارش تبلیغ
صبا ویژن
>

باشگاه بسکتبال اسپادانا اصفهان
 

به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، شورای سیاست‌گذاری سازمان لیگ با حضور اعضای خود امروز (سه‌شنبه) در محل فدراسیون تشکیل جلسه داد و در نهایت پس از بحث و تبادل نظر در مورد نحوه برگزاری لیگ باشگاه‌ها موارد مربوطه به تصویب رسید که اهم آنها به شرح زیر است:

1- لیگ برتر امسال به صورت دوره‌ای و با حضور 12 تیم از روز هفتم آبان ماه آغاز می‌شود.

2- در مرحله دوم لیگ (پلی آف)، 6 تیم برتر به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت کار خود را دنبال کرده و در نهایت در دور سوم 4 تیم برتر در مرحله نهایی به صورت 4 از 7 مسابقات را دنبال می‌کنند تا در نهایت قهرمان لیگ برتر مشخص شود.

3- تیم‌های لیگ برتر که در مسابقات دسته یک نیز شرکت می‌کنند، می‌توانند از 2 بازیکن زیر 23 سال خود به صورت بالا به پایین و یا پایین به بالا استفاده کنند.

4-تیم‌های حاضر در لیگ برتر در دور مقدماتی می‌توانند از 2 بازیکن خارجی (نه به صورت همزمان) استفاده کرده که در مرحله پلی آف این قانون به صورت استفاده همزمان دو بازیکن خارجی اجرایی می‌شود.

5- تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر باید 10 درصد کل قراردادهای ثبت شده در فدراسیون را به صورت ضمانت بانکی ارائه کرده و طبیعتا تخطی از این شرایط به منزله عدم حضور در لیگ برتر است.

6- شرکت کنندگان در لیگ جوانان 10 نفر با تاریخ تولد 76/10/11 و 2 نفر به تاریخ تولد 75/10/11 به بعد است.

7-کلیه باشگاه‌ها می‌توانند در لیگ جوانان شرکت کنند.

8-سقف تیم‌ها در لیگ دسته یک 24 تیم است.

9- بازیکنانی که در خارج از کشور فعالیت دارند سهمیه خارجی محسوب می‌شوند.


[ پنج شنبه 94/5/1 ] [ 10:46 عصر ] [ پایگاه خبری اسپادانا ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ در جهت رشد و ارتقاء بسکتبال استان اصفهان و جذب علاقمندان به بسکتبال در باشگاه فرهنگی ورزشی اسپادانا تاسیس گردیده است
موضوعات وب
امکانات وب
تماس با ما


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 97896

اسلایدر

جدول لیگ برتر